Analiza dowodów i deklaracji – praktyczne wskazówki
Instytucje certyfikujące w Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji. Pakiet powitalny
Jak pomagać? Tranzycja osób z niepełnosprawnościami ruchowymi na rynek pracy
Jak się uczyć przyjemnie i efektywnie? Vademecum dla uczniów klas I-III
Jak się uczyć przyjemnie i efektywnie? Vademecum dla uczniów klas IV–VIII
Jak się uczyć przyjemnie i efektywnie? Vademecum dla uczniów szkół ponadpodstawowych
Jak uczyć się na studiach? Poradnik dla studentek i studentów
Jak uczyć, by uczniowie myśleli samodzielnie? Rozwijanie krytycznego myślenia w klasie
Jak wspierać dziecko i nastolatka w samodzielnym uczeniu się? Vademecum dla rodziców uczniów
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się? Vademecum dla nauczycieli klas I-III
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się? Vademecum dla nauczycieli klas IV-VIII
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się? Vademecum dla nauczycieli szkół ponadpodstawowych
Kilka słów o metodyce pracy nauczyciela. Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży
Kompetencje (w) przyszłości. Praktyczny przewodnik
Lęk przed matematyką – charakterystyka, uwarunkowania, interwencje
Metoda Bilansu Kompetencji w międzykulturowym poradnictwie zawodowym. Potencjał i bariery
Metody i narzędzia w bilansie kompetencji. Podejście praktyczne
Niezbędnik Dobrego Nauczyciela. Seria 1. Tom 1. Rozwój dziecka. Wczesne dzieciństwo
Niezbędnik Dobrego Nauczyciela. Seria 2. Tom 1. Opieka i wychowanie. Wczesne dzieciństwo
Opisywanie kwalifikacji wolnorynkowych, sektorowych i nadawanych po ukończeniu studiów podyplomowych
Portret nauczycieli zawodu (edycja 2024).
Prawda czy fałsz? Wspieranie uczniów w krytycznej ocenie informacji publikowanych w internecie
Sektorowa Rama Kwalifikacji dla Cyberbezpieczeństwa
Stosowanie Metody Bilansu Kompetencji w pracy z uczniami słabosłyszącymi oraz g/Głuchymi